Menu Close

STEAM veikla ,,Paveikslas iš rudeninių lapų“

Tikslas: Sukurti gamtos paveikslą iš rudeninių lapų.

Integruojamos sritys:

  • Aptarti, kodėl rudenį medžių lapai keičia spalvą.
  • Naudoti padidinamuosius stiklus tyrinėjimui, kad vaikai galėtų iš arčiau apžiūrėti lapų detales.
  • Inžinerija. Paruošti paveikslo pagrindą, ant kurio vaikai klijuos lapus.
  • Kurti kompoziciją iš lapų, pabrėžiant spalvas, formas ir kūrybiškumą.
  • Skaičiuoti lapus, rūšiuoti juos pagal dydį ir spalvą, kurti pasikartojančius raštus.

Priemonės: Rudeniniai lapai, storas popierius, klijai, žirklės, padidinami stiklai, teptukai, akvarelė. Taip pat kiti gamtiniai elementai: šakelės, samanos, pūkuotos sėklos, beržo žievė.

Darbo eiga:

  1. Vaikai pasiskirsto užduotis: vieni karpo lapus žirklėmis, kiti juos plėšo pirštais, dar kiti renka pūkuotas sėklytes, šakeles ir viską klijuoja ant paruošto pagrindo.
  2. Pokalbis apie rudens lapus: kaip jie keičia spalvą, kodėl krenta nuo medžių, kokios spalvos dominuoja rudenį.
  3. Susipažinimas su kūrybine užduotimi – sukurti rudens paveikslą naudojant džiovintus lapus.
  4. Aptariamos turimos spalvos. Pastebėjus, kad yra daug raudonų lapų, nusprendžiama sukurti paveikslą – musmirę.
  5. Kūrybinis procesas – lapų komponavimas ant pagrindo.

Veiklos refleksija: Po veiklos aptariami sukurti darbai, dalijamasi įspūdžiais apie kūrybinį procesą ir rezultatus. Nustatoma, kad išsikeltas tikslas buvo sėkmingai įgyvendintas.

Išvada: Vaikai lavino kūrybiškumą, smulkiąją motoriką, domėjosi gamta, įtvirtino žinias apie rudens pokyčius.

Birutė Raudienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Skip to content