Pasidarėme sniego „žmogeliuką“ iš plastikinių butelių, priklijavome akytes, nosį, burnytę. Lauke pildėme „žmogeliukus“ sniegu ir skaičiavome, kiek kastuvėlių, puodelių, samčių, šaukštų reikės pridėti iki viršaus. Parsinešę į grupę, stebėjome, kaip keičiasi sniego būsena jam esant šiltoje patalpoje – sniegas virto vandeniu. Kalbėjome ir aiškinomės žiūrėdami į vandenį: ar vanduo švarus, ar norėtų šį vandenį gerti, nes dažnai sniegą vaikai mėgsta paragauti. Bandėme pajusti, ar vanduo šaltas. Kad vanduo vėl sušaltų, „žmogeliukus“ išnešėme į lauką. Per naktį vanduo lauke sušalo. Matavome su liniuote ledo aukštį, plotį. Veiklos metu buvo ugdomi gebėjimai šiose pasiekimo srityse: mokėjimo mokytis, aplinkos pažinimo, kūrybiškumo, skaičiavimo ir matavimo, sakytinės kalbos ir bendravimo.
Severina Airošienė, IU mokytoja