Tikslas. Įtraukti ugdytinius į smagias „lobio“ paieškas, aptarti, žiūronų veikimo principą, paskirtį, supažindinant mažuosius su darželio lauko erdvėmis, pakeliui tyrinėti aplinką, augalus. Naudojantis programėle „Map my walk“, fiksuoti savo kelionės maršrutą.
Hipotezė. Norint rasti „lobį“, reikia atidžiai ieškoti.
Veiklos eiga. „Ryto rato“ metu ugdytiniai apžiūrinėja žiūronus, sužino apie jų paskirtį, bando jais naudotis, aiškinasi, kaip jie veikia. Mokytoja pasako vaikams, kad bus ieškoma lobio, kuris paslėptas darželio lauko teritorijoje. Nusprendžiama prieš paieškas patiems pasigaminti žiūronus, kurie padės atidžiai apžiūrėti erdves, ieškoti. Vaikai iš tualetinio popieriaus ritinėlių pasigamina žiūronus, juos margina. Po veiklos grupėje pasiimame žiūronus ir išsiruošiame į lobio paieškas lauke. Vaikai atidžiai apžiūrinėja, tyrinėja lauko erdves, aptaria, ką pastebi, įvardija pastatų, statinių, įvairių įrenginių pavadinimus, yra su jais supažindinami. Naudodamiesi savo žiūronais, stebi paukščius danguje, vabalėlius pievoje, augalus ir pan. Lobio skrynia slepiasi paskutinėje paieškų stotelėje – lauko namelyje. Radę skrynią, vaikai nešasi ją į lauko aikštelę, apžiūrinėja, džiaugiasi radiniu.
Po veiklos mokytoja parodo vaikams, kokį paieškų žemėlapį pavyko išvaikščioti. Bandoma įžiūrėti, į ką tai panašu. Aptariama, kas vaikams labiausiai patiko, ką pastebėjo, kas nustebino.
Vaikų atsiliepimai po veiklos:
- Buvo smagu ieškoti lobio;
- Labai ieškojom ir radom;
- Buvo daug įdomių dalykų;
- Lauke labai gražu.
IU mokytoja Aušra Šetkauskienė