Menu Close

Edukacinė pažintinė kelionė į Platelius

platel1

platel1 Nepakartojamos Platelių apylinkės. Jos turi daug nenusakomos, o tik pajaučiamos žemaitiškos nuotaikos, spalvų… Visą tai nusprendė pamatyti „Kačiukų“ grupės vaikučiai, auklėtojos ir tėveliai.  Gražų ir saulėtą birželio 3 d. rytą, 9.30 val., su pilnomis kuprinėmis užkandžių sėdome į autobusą ir išvykome į Platelius. Visi tėveliai gavo užduotis, kurios nurodė, ką jie turės nuveikti ekskursijos metu.

Plateliuose prie bažnyčios mus pasitiko Žemaitijos nacionalinio parko gidės Marija Jankauskienė ir Kristina Narkutė – Beniušienė. Jos mus supažindino su Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, kuri pastatyta 1744 m. Toliau keliavome maršrutu „Giliuko ir kaštoniuko takas.“ Šis takas skirtas mažiesiems turistams. Gerasis Giliukas savo draugą Kaštoniuką mokė kaip elgtis gamtoje: nelaužyti šakelių, neskinti gėlių ir neardyti skruzdėlynų. Parko pievelėje, pro padidinamąjį stiklą stebėjome įvairius vabaliukus ir varles. Pakeliui radome didelę duobę padengtą akmenimis. Sužinojome, kad tai buvo Prancūzų kilmės šaldytuvas, kuriame žmonės viduramžyje žiemą laikė savo maistą.   Džiaugėmės storiausiu Lietuvoje uosiu, vadinamu „Raganos uosiu“ (7,2 m. apimtis). Nors ir pavargę , bet su nuotaika keliavome į Platelių dvaro sodybą, aplankėme Užgavėnių ekspoziciją. Na, iš ten išeiti vaikai jau nebenorėjo, nes labai patiko.  Toliau keliavome į miestelį. Jame atnaujintas Žemaitijos Nacionalinio parko informacijos centras. Ten įrengta ekspozicija apie gamtą, ežero legendą. Pamatėme paukščių, gyvūnų iškamšų, pasiklausėme paukščių balsų, pajautėme gėlių kvapus ir t.t.  Po ekskursijos miestelyje, leidomės į paskutinį kelionės tašką – Platelių ežero apžvalgos aikštelę, kurioje stebėjome patį ežerą, salas, miškus. Vyko smagus pasibuvimas: užkandžiavome, žaidėme žaidimus. Tėveliai taip pat buvo aktyviai įtraukti į veiklą, vykdė užduotas užduotis. Visi gavę po siurprizą, sėdome į autobusą ir saugiai parvažiavome į darželį.